"A La femme a döntéshozó, értelmiségi, véleményformáló nők magazinja. A La femme nekik és róluk szól. La femme magazin, la femme, lafemme.hu, lafemme"
« vissza nyomtatás

A stílus örök

Öt év élményei 26 értékes gondolatban. Minőségről, értékekről és a La femme-ról mesélt Schiffer Miklós stílusszakértő!

Az elmúlt öt év folyamán, amióta a La femme a piacon van, nagyon sok magazinnak láttuk a születését és a porba hullását - akár nagy, nemzetközi brandeknek is. Ma már nem elég garancia a világszerte bejáratott, jól csengő név, mindenképpen kell valami plusz a sikerhez. A La femme-ot épp az emeli az átlag fölé, hogy nem egy külföldi magazinnak a szellemtelen magyarra fordítása és hazai piacra igazítása. Ez a lap olyan, mint egy jól szabott ruha: a magyar piacra készült, magyar témákról és érdekességekről, magyar embereknek.

 

 

Persze az érmének két oldala van: ahogy a franciás cím is jelzi, a La femme-ban a hazai témák nemzetközi színvonallal párosulnak. Ez a kombináció adja a magazin igazi értékét, emellett pedig egy magyar befektető bátor kockázatvállalását is mutatja. Az ilyen vállalkozást támogatnunk kell a piacon, és nem azért, mert bármi baj lenne a multi hátterű magazinokkal, ám mindenképpen helye van egy vagy több olyan lapnak, amely saját hanggal rendelkezik.

5 ÉVES A LA FEMME
"A La femme-ot az emeli az átlag fölé, hogy a forma egybeesik a tartalommal: itt nemcsak a külcsín, a belbecs is megvan. Olyan, mint egy elegáns, jól szabott ruha!"

 

Azt is rendkívül fontosnak tartom, hogy a La femme-nál a forma egybeesik a tartalommal: itt ugyanis nemcsak a külcsín, a belbecs is megvan. Ennek belátásához elég az olyan társadalmilag is értékes kezdeményezésekre gondolni, mint az "50 tehetséges magyar fiatal" program. Szerintem van nálunk igény az efféle értékalapú, de a kinézetre is adó újságírásra, és a La femme kitartása ezen a téren akár több hasonló magazin megjelenését is maga után vonhatja. Lapszámról lapszámra képes új és izgalmas témához nyúlni, és annak ellenére is mindig naprakész, hogy nem igyekszik "trendi" lenni. A La femme sikere tehát pontosan abban áll, amit nagyon fontosnak tartok a saját területemen is: hogy van a divat, meg van a stílus - a kettő között pedig a gondolat minősége a különbség. A La femme-ban megtestesül egy gondolatiság, amit minden ízében ki akar fejezni - ez az, ami érződik a sikere mögött, és amit kívánok neki a továbbiakban is. Hogy ne csak trendi, hanem stílusos, és ne csak szép, hanem sikeres is legyen.