Ezúttal a Magyarországról szóló imázsfilmet jutalmazták Ezüst Medve-díjjal, a rangos Nemzetközi Turisztikai Börzén. Az alkotók kitűzött célja volt, hogy kitörjenek az imázsfilmek megszokott keretiből, és új arcát mutassák Magyarországnak. Ennek megfelelően rendhagyó felvételek kerültek a filmbe, amiket víz alatti kamerákkal és robotrepülőgépekről készítettek.
A reklám mottója: Magyarország – több mint amit várnál. Így a készítők nemcsak az ország természeti adottságaira hívják fel a figyelmet, hanem városainkra, varázslatos fürdőinkre, különleges ételeinkre és az olyan híres magyar találmányokra, mint a Rubik-kocka, amelyet a világ minden sarkában ismernek- kérdés, hogy tudják-e, magyar találmányt pörgetnek az ujjaik között. A megvalósításra több rendezői koncepció közül a jelenleg Barcelonában és Magyarországon élő és dolgozó, nemzetközileg is elismert magyar Kostil Danila és Kostil Luka fiatal rendezői testvérpáros újszerű, mai trendhez alkalmazkodó interpretációját választották.
Az országimázs filmek mellett azonban a legjobban azok a fiatalok teszik Magyarországot vonzóvá, akik tehetségüknek köszönhetően szereztek hírnevet maguknak és az országnak. Messze a puszta, paprika, pucér lányok sztereotípiától, a betyárromantikától és gulyáslevesáradattól, az új generáció azt az oldalát mutatja meg Magyarországnak, amelyet mindig is sugározni szerettünk volna magunkról.
A Britain’s Got Talent tehetségkutatót nyert Attraction táncos árnyékszínháznak vetélytársa sem akadt a fődíjra, olyan hihetetlen profizmussal hagyták le a többi versenyzőt.
Akárcsak az Attractionnek, Boggie-nak, alias Csemer Boglárkának szintén nem termett sokáig itthon babér, és a külföldi siker után figyeltek fel rá Magyarországon. Egyik napról a másikra lett világszerte híres a Nouveau Parfum című klipjével, amelynek mondanivalója azokat is megérintette Brazíliától Japánig, akik egy szót sem értettek a dal szövegéből.
A magyar "Happy-videó" Pharrell Williams slágerének videós feldolgozása. A nemzetközi Happy mozgalomhoz Amszterdam, Hongkong, London, Berlin, Párizs és Moszkva után Budapest is csatlakozott. A koncepció egyszerű: tucatnyi happy járókelő táncol, riszál, korizik és rollerezik Budapest legszebb helyein.
Mezőberény a New York Times-ban