Tudatos embernek tartja magát, semmit nem bíz a véletlenre. Első sikereit megszenvedte, kacskaringós úton jutott el a ma már családi vállalkozást vezető, csapatával díjnyertes mobiljátékot tervező fiatalember a siker kapujába. Azt mondja, csélcsap gyerek volt, kipróbált pár dolgot, zenével foglalkozott a pesti éjszakában, mikor rájött, rossz az irány, energiáit felemészti az értelmetlenség. A Hit Gyülekezetébe való megtérést nem tartja véletlennek, mélyponton volt, úgy érezte, változtatnia kell életén.
Cégével, az erInnovations Kft-vel és háromtagú fejlesztő csapatával kreatív technológiák marketing célú alkalmazásán dolgozik. Tavaly a Build&Lead nevű díjnyertes mobiljátékkal a közösségfenntartást, -építést modellezték. A Rubik Ernő vezette zsűri úgy döntött: a versenykiírás szempontjai szerint a mobiljáték a legjobb. A sikertől sarkallva a kreatív csapat eljutott egy olyan fejlesztés közelébe, amely alapvetően megváltoztatná a múzeumpedagógia módszereit.
Sárosi Róbert azt mondja, ő nem informatikus, nem is művész, amit képvisel, az a kettő határmezsgyéje.
Úgy érzi viszont, hogy hívő emberként felelősséggel tartozik az európai kultúráért, szeretné, ha a kulturális és történelmi értékek nem vesznének el. Fiatal fejlesztőként úgy gondolja, a diákokat be kell csalogatni a múzeumokba. Nem elég, ha az interneten keresgélnek és tájékozódnak, a múzeumok, képtárak légköre is fontos. Jelenleg a múzeumi tárlatlátogatás perspektíváit és lehetőségeit szélesítő fejlesztésükkel egy kiterjesztett valóságon alapuló, közösségi múzeumélményt megvalósító projekt tervezőjeként dolgozik a Szépművészeti Múzeumnak.
Lemaradtak ugyan a tavaly májusi holland MuseumNext konferenciáról, de fejlesztéseit, kutatásait, innovatív ötleteit és elért eredményeit itthon meg tudta osztani a tágabb környezetével. Tartott előadást a TEDx Youth@Budapest keretein belül, valamint a MOME Doktori Iskolában. Iskolai végzettsége egyelőre a BKF-en szerzett felsőfokú szakoklevél, diplomája nincs, de úgy gondolta, ez később hátrányt jelenthet, ezért ismét tanulni kezdett.
Jelenleg a MOME média-dizájner hallgatója. Most a 3D-s technikák érdeklik leginkább és az, hogy egyszer ő is szeretné tanárként, oktatóként a tudását átadni. Sikerei nem öncélúak, példát, bátorítást szeretne adni a kortársainak és a következő generációknak.
A mentorprogramtól azt reméli, újabb lépcsőfok lesz a fejlődésében, segít kiteljesíteni szellemi tartalékait. Mentorától önzetlen segítséget és nyitottságot vár, hiszen fontos, hogy minél jobban értse meg, ki is ő, és merre tart. Így tud majd neki a leghatékonyabban segíteni.