"Közép-Európa egyik legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója ökológiai lábnyomának csökkentése érdekében idén különleges akcióval készül."

lorem iposum dolor

Praesent suscipit aliquam urna. Praesent et velit lorem. Fusce id ligula odio. Aenean feugiat ante ut sapien fermentum mollis.
rendben
 
 

Fát ültetnek a BrandFestival vendégei

Közép-Európa egyik legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója ökológiai lábnyomának csökkentése érdekében idén különleges akcióval készül.

A BrandFestival a zero waste koncepció erősítésével törekszik arra, hogy a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyja maga után, ezért kap kitüntetett figyelmet a fenntarthatóság a tartalomban és a rendezvény arculatában egyaránt.

 

„Ma az egyik legdominánsabb trendet a márkák felelős gondolkodása jelenti. Mi is fontosnak gondoljuk a fenntarthatóság kérdéskörét. Erről szól a márkafesztivál zero waste filozófia melletti elköteleződése. A rendezvény ökológiai lábnyomának csökkentése érdekében meghirdetjük az egy jegy, egy fa elvet.” – mondta el Barna Tamás, a Republic Group ügyvezetője és a BrandFestival elnöke.

Az emberiség ökológiai lábnyoma jóval nagyobb, mint a Föld biológiai kapacitása. Előrejelzések szerint a 2030-as évek közepére már két egész földnyi területre lesz szükség a fennmaradáshoz. Azaz a Földnek dupla annyi idő kell majd, hogy regenerálódjon, mint ameddig mi használtuk az erőforrásait. A jelenlegi tudományos adatok szerint egy 10 éves fa egy év alatt körülbelül 25 kg széndioxidot semlegesít.

 

Az ügyvezető hangsúlyozta, hogy a fenntarthatóság iránti elkötelezettség jegyében minden eladott jegy után a Pilisi Parkerdő Zrt-vel együttműködésben elültetnek egy fát, amely nemcsak a jövő építésének állandó szimbóluma, de fontos ökológiai jelentőséggel bír. Ezzel a BrandFestival egy egyedülálló kezdeményezést hozott létre a hazai rendezvények piacán.

 

„Örömmel fogunk össze más úttörő kezdeményezésekkel, mert meggyőződésünk, hogy hosszabb távú jövőnk érdekében a kezdeményezőkészséggel rendelkező emberek és szervezetek szövetségére van szükség.” – foglalta össze a Pilisi Parkerdő Zrt. és a BrandFestival együttműködésének értékeit Rittling István, a Pilisi Parkerdő Budapesti Erdészetének vezetője.

A rendezvény emellett újrahasznosított papírt alkalmaz, szívószáltól és műanyag poharaktól mentesen valósul meg, a menüsor a zero waste jegyében kerül összeállításra, amelyeket nem eldobható – hanem porcelán – tányérokban szolgálnak fel a részvevőknek.

 

A BrandFestival-on a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői gyűlnek össze, hogy stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat megosszák, idén 2019. november 20-án és 21-én, a Budapest Music Centerben.

La femme La femme cikke 2019. szeptember
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyre szóló ajándékkal.