"Öt év 26 értékes gondolatban. Az elmúlt évekről és a La femme-ról mesélt Szilvássy Csilla a Kemikál Zrt. tulajdonos vezérigazgatója!"

lorem iposum dolor

Praesent suscipit aliquam urna. Praesent et velit lorem. Fusce id ligula odio. Aenean feugiat ante ut sapien fermentum mollis.
rendben
 
 

Érték és elegancia

Öt év 26 értékes gondolatban. Az elmúlt évekről és a La femme-ról mesélt Szilvássy Csilla a Kemikál Zrt. tulajdonos vezérigazgatója!

Öt évvel ezelőtt örömmel fogadtam a hírt, hogy az általam nagyra becsült Zétényi Lili főszerkesztésével egy elegáns, nőknek szóló lap készül. Szkeptikus voltam a kezdeményezés jövőjével kapcsolatban, mivel a válság a gazdaság minden területét drasztikusan érintette, így kilátástalannak hittem a dolgot. Úgy véltem, hogy egy ilyen kiadvány előállítása rendkívül költséges, és nincs az a laptulajdonos, aki hosszú távon finanszírozza majd megfelelő hirdetési bevétel nélkül. Örömmel látom be, hogy tévedtem! Én azon olvasók közé tartozom, akik szívesen fogadják a reklámokat a lapban, hisz ezek garantálják a kiadvány életben maradását, és egyébként folyamatosan informálnak is. Sőt, a szép hirdetési oldalak még hozzá is járulnak a lap elegáns kinézetéhez.

 

 

A La femme igazi értéke abban áll, hogy nemcsak szép kivitelű, de tartalmas is. Már a főszerkesztői levél is mindig gondolaébresztő, a riportalanyok pedig nem celebek, hanem olyan köztünk élő emberek, akikre büszkék lehetünk - és itt őszintén beszélnek magukról, munkájukról és művészi teljesítményükről. Jó az arány a szöveg és a látvány között, és jó érzékkel keverik a régi érdekességeket is az aktuális témákkal. 

5 ÉVES A LA FEMME
"A La femme igazi értéke, hogy nemcsak szép kivitelű, de tartalmas is. A riportalanyok nem celebek, hanem olyan emberek, akikre büszkék lehetünk."

 

A magazin érezhetően értelmiségieknek készül, mégis olvasmányos - azt pedig külön fontosnak tartom, hogy felülemelkedik a hétköznapi élet gondjain. Az eddigi értékek megőrzése mellett van pár témakör, amit szívesen látnék többször a La femme lapjain, mint mondjuk Budapesten kívüli magyar városok, tájak és azok értékeinek bemutatása - beleértve az ottani sikeres, érdekes embereket. Emellett jó volna kicsit több kitekintés a nagyvilágba, például, hogy mi foglalkoztatja az embereket Európában és távoli helyeken, vagy az adott helyen éppen mi számít „menőnek”. Tekintettel arra, hogy a nők irányítják a család és így a társadalom egészséges életének alakulását, hangsúlyosabban kellene vállalni az egészségnevelést - persze a lap színvonalának megfelelő szinten. Azt hiszem, hogy Magyarországon még az elit köreiben is nagy a lemaradás ezen a téren, sőt nagyanyáinkhoz képest is visszafejlődtünk.

 

La femme La femme cikke 2014. szeptember
címkék:
| Üzlet
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyre szóló ajándékkal.