A vendégeknek felszolgált fogásokat kizárólag növényi alapanyagokból készülő, biológiailag lebomló tálakban kínálják a szervezők. A fesztivál kiemelt partnere és gasztronómiai szakértője, a METRO Gasztroakadémia külön erre az alkalomra a zero waste koncepció alapján összeállított menüsorral, látvány-kitelepüléssel és kóstoltatással készülnek.
„Cégünk évek óta küzd az élelmiszerpazarlás ellen, többek között napi szinten biztosítunk esztétikai hibás, de tökéletes minőségű, tápanyagdús zöldségeket és gyümölcsöket a rászorulók étkeztetéséhez. Az idén indított „hulladékmentes” főzési tanácsadásunk pedig ahhoz ad praktikus és kreatív tippeket, hogy a profi vagy otthoni szakácsok a növényi, állati alapanyagokat minél teljesebb mértékben tudják felhasználni egy-egy ízletes, izgalmas étel elkészítéséhez.” – tette hozzá Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója. A METRO Gasztroakadémia oktatói az ország legjobb éttermeiben dolgozó profik és sztárséfek, akik közül többen már a Bocuse d’Or hazai döntőjében is bizonyították világszínvonalú tehetségüket.
A BrandFestival Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, a márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat, idén 2018. október 18-án és 19-én, a Budapest Music Centerben.