Bevallja, kiskorában, Békésen nemigen volt közösségi gyerek, inkább elvonult, hogy rajzolhasson. Hasonlóan nagyapjához, aki emlékei szerint kiváló karikaturista volt – a saját örömére. Békéscsabán, a gimnáziumban már legfőképp az izgatta, hogyan mozdul meg a grafika, mi az animáció titka. Ez a kíváncsiság a pályaválasztását is meghatározta, a Magyar Képzőművészeti Egyetem tervezőgrafikai szakán tanult 2007-től. Ott is szinte csak az érdekelte, miként lehet úgy megmozgatni az állóképet, hogy a végeredmény mozgókép legyen. „Filmeket készítek, de mindig grafikus szemléletmóddal, és ma már csak mozgóképben gondolkodom.” Logókat, reklámokat, filmfőcímeket, animációkat alkot, legfőbb munkaeszköze már nem a ceruza, nem is a kamera, hanem a számítógép.
Az évek során egyre jobban elmélyedt az animációs programokban, a 3D-s technika alkalmazásában. A grafika motion graphics ágát műveli, mely számítógépes modellek és azok animációinak segítségével kelti a mozgás, az átalakulás látszatát. Munkája során ezért is tanulmányozza alaposan a fizika törvényeit, a gravitációs hatásokat, a mechanikus mozgásokat. „Egy-egy film alkotása során a 3D-s részeknél sokat kísérletezem, hogy minél hitelesebb legyen a látvány: egy labda miként borít fel építőkockákat, hogyan esnek le a golyók, s a törés is visszatérő elem animációim során.” Úgy látja, a mozgóképes grafika legnagyobb buktatója, hogy az internet térhódításával sokan csak másolnak jól ismert kliséket, ám ő inkább a maga útját kívánja járni, új látványvilágot akar teremteni.
Animációi az egyetemi évek alatt számos díjat nyertek, a legbüszkébb a 2013-ban kapott Adobe Shortfilm Award-különdíjra. Ugyanebben az évben szerzett diplomát, azóta szabadúszó. Számos weboldal válogatta be gyűjteményei közé munkáit, egyre többen ismerik meg mind idehaza, mind a nagyvilágban. A logó animációkat, a magyar és nemzetközi filmstúdióknak gyártott bevezetőket, az Electonic Arts-nak késztett reklámfilmjét.
Első mentorának az édesanyját tekinti, majd Kopek Rita festőművészt, aki sikerrel készítette fel az egyetemre. Ott pedig Auth Attilától tanult sokat, a tipográfiától a logótervezésig. A tehetségprogramban legújabb mentora Deák Krisztina filmrendező, akitől szakmai filmes tanácsokat remél, segítséget vár stúdiója menedzselésében, és abban bízik, hogy kapcsolati tőkét is sikerül szereznie. Szeretne megismerkedni a többi mentorálttal is: zenésszel, filmessel, táncossal, kutatóval… nem tartja kizártnak, hogy az 50 tehetséges magyar fiatal programnak köszönhetően közös munkával járó szakmai kapcsolat, barátság is kialakulhat közöttük.