"A marketinges, aki mindent tud arról, hogyan legyél népszerű, és nem is fél elárulni a titkát, 2016 januárjában indította el a blogját, azzal a céllal, hogy abból Magyarország..."

lorem iposum dolor

Praesent suscipit aliquam urna. Praesent et velit lorem. Fusce id ligula odio. Aenean feugiat ante ut sapien fermentum mollis.
rendben
 
 

Papp Gábor

A hazai online marketing császára

A marketinges, aki mindent tud arról, hogyan legyél népszerű, és nem is fél elárulni a titkát, 2016 januárjában indította el a blogját, azzal a céllal, hogy abból Magyarország legnépszerűbb online marketinges blogja legyen.

Azoknak akart segíteni, akik ugyanolyan problémákkal küzdenek, mint ő 6-8 évvel ezelőtt – mondja Papp Gábor. „Fogódzkodót szerettem volna a kezükbe adni, hogy tudják, merre induljanak el, és milyen fórumokról éremes tanulni. A mottóm: szeretném kinevelni Magyarország következő online marketinges generációját.”

 

Posztjait több tízezer ember olvassa és online kurzusaira is rengetegen iratkoznak fel. A The Pitch-et azért hozta létre, hogy mind szakmai publikációkkal, mind személyes tapasztalataival hozzájáruljon új szakemberek képzéséhez, hiszen Magyarországon jelenleg egyetlen egy felsőoktatási intézményben sem oktatnak online marketinget, márpedig óriási szükség lenne rá, hiszen bármilyen értékes is legyen egy termék vagy szolgáltatás, online marketing nélkül manapság nem fog eljutni a fogyasztókhoz. Naponta több mint kétmillió blogposzt kerül ki a világhálóra, ahhoz hogy valaki kitűnjön nagyon sok időt kell fordítania a marketingre. Gábor tehetségét és hozzáértését igazolja, hogy ő felelős a Shapr3D applikációfejlesztő cégnek a marketingjéért – ez az egyetlen olyan magyar vállalkozás, amelyet az Apple feltüntet a saját iPad Pro reklámjaiban és a weboldalán.

 

Az online marketing edukáción kívül, fiatal vállalkozóként szívügye a hozzá hasonlóan fiatal vállalkozók szakmai támogatása is, ezért hozta létre a Mentorship nonprofit társadalmi szerveződést. „Nálam a mentorálás mást jelent, mint sokaknak: az aki 20-30 évvel előtted jár, nagyon jó inspiráció lehet arra, hogy milyen életpályát lehet megtenni, de igazán jó mentorok azok tudnak lenni, akik csak 2-3 lépéssel vannak előtted, és pontosan értik a problémáidat, mert pár évvel korábban ők is pontosan ugyanezekkel néztek szembe.”

 

 

Karácsony és szilveszter között év eleji fogadalmak helyett minden évben meghatározza, és leírja az éves céljait. Olyan reális terveket vet papírra, amelyeket valmilyen úton módon el kell érnie év végéig, ha pedig valamit nem sikerül megvalósítania, akkor kielemzi,  miért nem ment, és tanul belőle. Így történhet az is, hogy olyan márkákkal dolgozott már együtt mint egy New York Times Best Selling író, a HVG, a Telekom, Meskó Bertalan, a Tresorit, a Design Terminál, az EON, a BioTech USA.

 

Sikereinek másik alappilére a work life integration: „Másokkal ellentétben én nem a klasszikus work–life balance-ra törekeszem, hanem inkább a work–life integrationt tartom szem előtt. Nem az a cél, hogy reggel 8 órára bemenjek az irodába és várjam, amíg letelik a munkaidő. Nem sokat, hanem tudatosan és okosan kell dolgozni. Két fontos szabályt szoktam mindig betartani: akkor dolgozom, amikor produktív vagyok, illetve napi minimum nettó 4 órát koncentráltan. Ha az megvan, azt egy jó napnak kell értékelni. 4 hatékony óra alatt ugyanis sokszor többet el lehet érni, mint amennyit mások bruttó 3-4 nap alatt hoznak össze.”

Reisz Anna
"Gábor példát mutat a mai fiataloknak. Ő ki mert törni a társadalmi elvárasokból, a jó tanuló fiú nem állt be a sorba, a fix fizetésért, napi 8 órát irodában dolgozók köze. Szorgalmának köszönhetően elismert online marketing szakemberré vált. "