"„Légiutas-kísérő vagyok. Ehhez határozottság kell, és hogy a belső világom rendben legyen. Nem bizonytalaníthat el az inkontinenciám!” (x)"

lorem iposum dolor

Praesent suscipit aliquam urna. Praesent et velit lorem. Fusce id ligula odio. Aenean feugiat ante ut sapien fermentum mollis.
rendben
 
 

A felhők fölött vagyok a legboldogabb

„Légiutas-kísérő vagyok. Ehhez határozottság kell, és hogy a belső világom rendben legyen. Nem bizonytalaníthat el az inkontinenciám!” (x)

Kislány korom óta légiutas-kísérő akartam lenni. Igen, akartam, nem csak szerettem volna. Szerintem az álmokért meg kell dolgozni. Diák-hostessként már relatíve sokat dolgoztam a reptéren, tetszett a hangulat, imádtam nézegetni az óriási kijelző táblán az induló járatokat: Róma, Párizs, London és egy sor egzotikus üdülőhely, aminek még a nevét sem hallottam.

Turizmus szakon diplomáztam, és friss diplomásként számomra egyértelmű volt az irány: jelentkeztem az egyik fapados légitársaság légiutas-kísérő kiválasztási napjára, majd pedig hamarosan azon szerencsések között voltam, akik elkezdhették a tanfolyamot. Kemény volt – egy csomó tesztet írattak velünk -, de élveztem, tudtam, hogy a céges és a hatósági vizsgák után nap mint nap a levegőbe emelkedhetek majd, és még fizetést is kapok érte.

 

Így is lett, és gyorsan beleszoktam, ez tényleg „repülő-rajt” volt. Csak Európán belül repülünk, aminek megvan az az előnye, hogy minden este otthon alszom, de azért a kiegyensúlyozott bioritmussal csak a női magazinok oldalain találkoztam mostanában; van, hogy hajnali háromkor kelek, és van, hogy ilyenkor érek haza. Ez csak akkor megy, ha egyébként egészséges vagy!

 

Figyelek magamra, a zumba órákat kis logisztikai sakkozással minden héten be tudom iktatni. Pár éve volt egy kisebb nőgyógyászati műtétem, ami az alapproblémámat megoldotta, de némi mellékhatása azért lett: ha nem is drámai szintű, de folyamatos

RENÁTA TÖRTÉNETE
„Légiutas-kísérőként sok bókot kapok, de ezt is a helyén kell tudni kezelni. Ehhez határozottság kell, és hogy a belső világom rendben legyen. Nem bizonytalaníthat el az inkontinenciám!”
 vizeletvesztésem van, vagy nevezzük nevén a gyereket: inkontinenciám lett.

Amikor kiderült, olyan fehér lettem, mint a frissen meszelt fal, és az első gondolatom az volt, hogy mi lesz most a hivatásommal? Egy járaton nagyjából 180 utas repül, és bár a többség csendben olvas, zenét hallgat vagy szundikál, azért mindig akad olyan, akinek kérdése van, meg kell nyugtatni. Azt mondják, szép a mosolyom, ezért rendszerint rám bízzák a biztonsági bemutató megtartását. Az utasok egy része persze oda se néz – ezerszer hallották már – de azért sokan végignézik. Olyan ez, mint egy némafilmes jelenet: a testemmel, a gesztusaimmal, az arckifejezésemmel „magyarázok”. Nem fordulhat elő, hogy ne tűnjek magabiztosnak. Muszáj volt valamit kitalálni az inkontinenciámra.

 

Kicsit bogarásztam a neten, fórumokba is beleolvastam, és mivel beszélek angolul, megnéztem, mit írnak a nagyvilágban erről a témáról. Azt olvastam, hogy a TENA Lady gyártója világszinten vezető a higiéniai- és egészségügyi termékek piacán, és több mind 60 év tapasztalatával világszinten is első az inkontinenciakezelés terén. Azt állapítottam meg, hogy nekem kifejezetten a vizeletvesztés esetére gyártott TENA Lady Pantsre van szükségem, ami egy kívül-belül fekete színű, elegáns inkontinencia-fehérnemű, és ami hatékony védelmet nyújt akár súlyosabb vizeletszivárgás esetén is.

A fekete színének köszönhetően olyan, mint egy igazi alsónemű, ráadásul elképesztően diszkrét. Ez utóbbi nagyon fontos: a gépen egyenruhát hordunk, aminek a szoknyarésze szűk, alakot követő, ennek ellenére az utasok akkor sem vehetnek rajtam észre semmi különöset, amikor a fejük felett lévő csomagtárolókba pakolok. Igazából nincs is mit észrevenniük, a termékleírás minden szava igaznak bizonyult: A TENA Lady Pants légáteresztő, és mivel lágyan a testhez simuló anyagból készül, nem mozdul el. Még egy hosszabb, öt és fél órás tenerifei járaton is csillagos ötösre vizsgázik, hála a plus nedvszívómagnak, mely még erőteljesebb szivárgás esetén is gyorsan magába szívja a nedvességet (ezáltal szárazon tartja a bőrömet), és semlegesíti a szagokat. A magas derékrész pedig még egy többfordulós napon is tökéletes kényelmet biztosít.

 

A légiutas-kísérőknek sokan próbálnak udvarolni, de ezt is tudni kell kezelni. Az én tapasztalatom az, hogy néhány kedves, de határozott szó segít megértetni a flörtölésre

LÁTHATATLAN MEGOLDÁS INKONTINENCIÁRA
vágyó utassal, hogy én azért vagyok a gépen, hogy segítsek neki – amit szívesen teszek – de a határvonalat nem lépheti át senki. Ehhez a határozottsághoz az kell, hogy az én belső világom rendben legyen, minden részletében. Persze, van mosdó a gépen, de ha lehet, ezt inkább meghagyom az utasoknak. 39 éves vagyok, azt csinálom, amit szeretek: emberekkel foglalkozom. Imádom, amikor az először repülő kisgyerekeket sikerül megnyugtatnom – bár sokszor a szülők jobban izgulnak. Hogy meddig akarok repülni? Ameddig csak lehet! Az biztos, hogy nem az inkontinenciám miatt fogom abbahagyni. Ezt a problémát meg akartam oldani és meg is oldottam.


(x) A cikk megjelenését az Essity Hungary Kft. támogatta.

La femme La femme cikke 2023. október
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyre szóló ajándékkal.