"A legnagyobb dizájnereknek kifinomult érzékük van ahhoz, hogyan csempésszék be védjegyüket és a nagyvilági trendeket otthonunkba! "

lorem iposum dolor

Praesent suscipit aliquam urna. Praesent et velit lorem. Fusce id ligula odio. Aenean feugiat ante ut sapien fermentum mollis.
rendben
 
 

A divat találkozása a lakberendezéssel

A legnagyobb dizájnereknek kifinomult érzékük van ahhoz, hogyan csempésszék be védjegyüket és a nagyvilági trendeket otthonunkba!

A divatszakma legnagyobb ikonjai mostanra előszeretettel terveznek lakberendezési kellékeket is, amelyek uralkodó stílusjegye az elegancia és a korszerűség, csakúgy, mint a nevük által fémjelzett ruháké. A trendkövető közönség számára, úgy tűnik, már nemcsak az a fontos, mit viselünk, hanem az is, milyen bútorokon pihenünk meg egy hosszú munkanap után, és ha igazán követni akarjuk a divatot, bizony, még az eddigieknél is mélyebben kell a zsebünkbe nyúlnunk!

 

Armani Casa


Armani másfél évtizede kezdte meg lakberendezési szárnypróbálgatásait. A cél természetesen az volt, hogy a megálmodott vizualitást az enteriőrre is kiterjessze, így bensőséges, kényelmes és kifinomult környezetet teremtsen az otthonokban. Az Armani lakberendezési vonal ugyanazt a klasszikus, minimalista stílust követi, mint a ruhák. A domináns árnyalatok között van a fekete, a szürke és a fehér. Az egyes kollekciókban bútorok, kiegészítők, textíliák, díszek, fürdőszobakellékek és komplett konyhagarnitúrák is megtalálhatók. Az Armani Casa ma már 35 országban kapható, és folyamatosan terjeszkedik. Mostanra belsőépítészi, lakberendezői szolgáltatást is nyújt: profi szakemberek segítenek megtervezni, fejleszteni vagy éppen átalakítani a vevők számára otthonaikat, nyaralóikat, luxusjachtjaikat. A sikertől felbátorodva a dizájner a bútorok után meghódította a designhotelek, majd a luxuslakóparkok világát is.

 

 

Donna Karan


„Számomra a hálószoba és a fürdőszoba szent helynek számít, ahol az ember igazán önmaga lehet. És csakúgy, mint a ruhák esetében, ezekben a helyiségekben is fontos, hogy mindegyik többdimenziós legyen, és kifejezze a személyiségünket” – mondta Donna Karan, amikor a bútorkollekcióiról kérdezték.

 

A tervező mindig is nagy rajongója volt a belsőépítészetnek, így gyakorta került designmagazinok címlapjára, az általa megálmodott pazar ingatlanjaival együtt. Nem telt tehát sok időbe, és még 2001-ben piacra dobta a Donna Karan Home and DKNY márkát, melynek főprofilját az ágynemű-, illetve fürdőszobai kollekciók adták. Nemrégiben a designer egy szinttel feljebb lépett, és PureDKNY néven megjelentette környezetbarát, 100 százalékos organikus pamutból készült kollekcióját. Karan emellett szorosan együttműködik a Lenox márkával is, mellyel különböző dekortárgyakat és asztaldíszeket gyártanak közösen.

 

 

Fendi Casa


A Fendi a Fendi Casa Home Collection 1989-es megjelentetésével egyike volt azon első itáliai luxusmárkáknak, amelyek a lakberendezés univerzumában is bemutatkoztak. A kollekció megtervezésében a Fendi együttműködött az 1970-ben alapított Club House Italia nevű olasz céggel, melynek főprofilját a kárpitozott bútorok alkotják. A Fendi Casa több mint 60 országban kapható, Nyugat-Európától Kanadán, az Egyesült Államokon és Dél-Amerikán át egészen Indiáig, Kínáig és Oroszországig. A főképp bőr- és szőrmekreációiról ismert márka alapkoncepciója, hogy ugyanúgy öltöztesse fel a szobákat, ahogyan az ügyfeleit is szokta. Ennek megfelelően a bútorok és berendezés modern irányt képviselnek, letisztult elegancia jellemzi őket, és nagy hangsúlyt fektet a különböző minőségi bőranyagokra. A színek összehatásában itt is visszafogottság figyelhető meg, a domináns árnyalatok a bézs, a barna, a fekete, a fehér, valamint a szürke.

 

 

Hermès


A Hermès láthatólag célul tűzte ki, hogy az európai arisztokrácia szinte minden igényét kielégítse, legyen szó akár ruhákról, kiegészítőkről vagy lakberendezésről. A márka számtalan luxusenteriőrbe illő darabot kínál, melyekben ügyesen kombinálják az imperialista stílust a modern megoldásokkal. Az első La Maison kollekció 2011-ben látta meg a napvilágot, a lényege pedig az volt, hogy a vevők otthonába is becsempészhessék a Hermès-életstílust, illetve -filozófiát. Kiemelt helyet foglalnak el a kollekciókban a jellegzetes bőrbútorok és kerámia étkészletek.

 

 

Missoni Home


A Missoni Home kollekció 1983-ban született meg, élénk színek, futurisztikus formák, kötött darabok és minőségi anyagok jellemzik. Természetesen az egyes bútorokon ugyanaz a lendület és kreativitás érződik, mint a ruhákon. A márka célja az volt, hogy létrehozzon egy informális, mégis ízléses és sokoldalú lakberendezési vonalat. A Missoni Home mára számtalan bemutatóteremmel rendelkezik, többek között jelen van Milánóban, Brazíliában, Sydney-ben, Szaúd-Arábiában, Los Angelesben és New Yorkban. A siker láttán természetesen ez a márka sem maradhatott ki a hotelbizniszből. A Missoni szállodáját leginkább a márka védjegyévé vált grafikai minták és a futurisztikus belső jellemzi. Az első hotel Edinburgh szívében épült. A szobákba Rosita Missoni, a hotel kreatív igazgatója becsempészett néhány ikonikus darabot egyes kedvenc tervezői, köztük Marcel Wanders, Eero Saarinen és Arne Jacobsen munkáiból. Minden nagyon olaszos, amellett hogy a skót tradíciókat is követi. 

 

La femme La femme cikke 2018. július
címkék:
Lakberendezés
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyre szóló ajándékkal.