Dávid még középiskolás, miközben évek óta építget, szerkeszt egy maga által kitalált hírportált. Négy évvel ezelőtt támadt az ötlete, hogy hírgyárat szerkeszt az interneten, főleg a korosztálya számára. Ezt fejlesztgette. „Egy videós hírportált szerettem volna létrehozni, ami részben sikerült is, hiszen megjelenik nálam a videós tartalom. De ehhez megfelelő technika is kell.”
2012 elején végre a spórolt pénzéből profi fejlesztőket kért fel egy mutatós portál megtervezésére. Vagyis a hobbijából tizenhét éves korára komoly, egyszemélyes szerkesztőséget épített, Hír7 elnevezéssel. A névválasztás nem volt egyszerű, hiszen a hangzatos nevek többnyire foglaltak. Ő is csak úgy mondhatta magáénak ezt a hírportált, hogy levédette a nevét. De lám, ezt az akadályt is legyűrte.
A hírműfajt éppen neki találták ki. Mozgékony és kíváncsi, gyakran eljár sajtótájékoztatókra vagy tévéfelvételekre , ír, fotóz, videóz, riporterkedik, ha kell… „A lehetőségeim szerint naponta töltök fel anyagokat, főként a fiataloknak szólókat.” Hiszen a levelezésben is tőlük számíthat véleményekre: bírálják a cikkeket, témára adnak ötleteket, hetente két-három hozzászóló tiszteli meg.Dávid műfajként a képi valóságra hajt, ezért jár gyakran tévéfelvételekre, ellesni a videózás trükkjeit, fogásait. Megfordul főpróbákon, adásbemutatókon, mint például a Megasztár és A szépségkirálynő adásain.
A Hír7 facebookos hivatalos oldalához tavaly március óta több mint hatezren csatlakoztak. Kommunikációs szakértők véleménye szerint Dávid a bizonyíték rá, hogy vannak műfajok, ahol fiatalnak lenni előny… Ilyen a hír is.
Azon azonban a tizenhét éves fiú még vacillál, vajon merre lépjen tovább, mit tanuljon az érettségit követően? Kommunikációs pályát választ, abban biztos, de annak vajon melyik ágát? „Igyekszem tévés műsorok közelébe kerülni, és ehhez a hírportál nagymértékben hozzásegít, mert egyre több meghívást kapok. A televíziózás érdekel…”
Dávidnál se szülői ráhatás nem volt, se más presszió. Mindent maga talált ki, magának. Például azt is, hogy nincs média pénz nélkül, s tavaly végre kapcsolatba került egy reklámszervező céggel. Levelezői időnként szóvá is teszik: minek annyi fogyókúrás hirdetés?! Ám Dávid a maga meglepően csendes, szerény módján megjegyzi: tudja, hogy a hirdetés zavarja a fiatalokat, de a sikerhez befektetés is kell…
Nemcsak pénzben. Ezért jelentkezett a La femme 50 tehetséges fiatal programba. A kapcsolatokra számít, látta a mentorok között a médiás embereket, akiktől remélheti, hogy kitágulnak a lehetőségei.