"Giorgio Armani, Missoni, Versace. Néhányan azok közül, akik nem csupán a divat, de a luxushotelek világában is letették kézjegyüket."

lorem iposum dolor

Praesent suscipit aliquam urna. Praesent et velit lorem. Fusce id ligula odio. Aenean feugiat ante ut sapien fermentum mollis.
rendben
 
 

Designer hotelek bűvöletében

Giorgio Armani, Missoni, Versace. Néhányan azok közül, akik nem csupán a divat, de a luxushotelek világában is letették kézjegyüket.

A divatszakma legnagyobb ikonjai mostanában előszeretettel terveznek hoteleket is, amelyekben az elegancia és a korszerűség az uralkodó stílusjegy, csakúgy, mint a nevük által fémjelzett ruhák esetében. Mára már nevük is van, haute couture hoteleknek hívják őket, és a nagyvilági trendek kelnek életre bennük az egzotikus Brazíliától egészen Párizsig. A trendkövető közönség számára már nemcsak az a fontos, mit viselünk, hanem az is, hol szállunk meg, és ha igazán követni akarjuk a divatot, bizony, még az eddigieknél is mélyebben kell a zsebünkbe nyúlnunk!

 

Palazzo Versace, Ausztrália


Donatella Versace ezt a nem mindennapi hotelt néhai testvére, a zseniális designer emlékére tervezte. A meseszép vízparti szálloda több mint 200 pazar hálószobát rejt magában, melyek a padlótól a mennyezetig érő ablakokkal, saját erkéllyel és persze fényűző dekorációval vannak ellátva. A hotel teljes egészében a Versace stílusát követi; ez volt az első olyan üdülőhely, melyben a szállodaipar és a divatmárkák luxusdesignja ötvöződik. Az épület posztmodern stílusban épült, neoklasszicista elemekkel. Az egyes szobákban az időtlen nyár a téma, ezért a tengerkék és az aranysárga árnyalatok az uralkodók. Versace nagyon ügyelt arra, hogy minden egységben, harmóniában álljon egymással, így természetesen az alkalmazottak egyenruhája is alkalmazkodik a hotel színvilágához.

 

 

Armani Hotel, Dubai


Armani első designer hotelje Dubaiban épült, mára már Milánóban is terveznek egyet. A szálloda 160 szobával, 8 étteremmel, 12 ezer négyzetméteres spa birodalommal és a márka üzleteivel is rendelkezik. A tervező, aki imádja a feltűnést, természetesen Dubai legmagasabb tornyában, az ikonikus Burdzs Khalifában vert sátrat. Ahogyan Armani eddigi kreációitól megszokhattuk, a szállodát is a minimalista elegancia jellemzi, tehát nyugodt, kifinomult színek – a szürke, a csokoládébarna és a fekete árnyalatai –, tiszta vonalak, egyedi textúrák keverednek a lenyűgöző építészeti remekműben. Annak, aki itt száll meg, az érkezése sem mindennapi: egy Bentley várja a reptéren.

 

 

Hotel Missoni, Skócia


A Missoni szállodáját természetesen a márka védjegyévé vált grafikai minták és a futurisztikus belső jellemzi leginkább. A 136 szobás hotel Edinburgh városának szívében épült. A szobákba Rosita Missoni, a hotel kreatív igazgatója becsempészett néhány ikonikus darabot egyes kedvenc tervezőitől, köztük Marcel Wanders, Eero Saarinen és Arne Jacobsen munkáiból. Minden nagyon olaszos, amellett, hogy követi a skót tradíciókat is. A személyzet Missoni-mintás skót szoknyában nyit ajtót, a design és a lakberendezés Rosita keze munkáját dicséri. A hotel Edinburg kedvelt találkozóhelye, nem véletlenül, hiszen a földszinten a szálloda díjnyertes étterme igazi olasz élvezeteket kínál!

 

 

Maison Moschino, Olaszország


Az olasz divatház végleg letette névjegyét a couture hotelek világában azzal a fantáziadús szállodával, amelyet néhány éve Milánóban nyitottak meg. A boutique hotel különlegessége, hogy az 1840-es évek neoklasszicista szellemében rendezték be. A szállodában található 65 szoba és lakosztály egytől egyig olyan, mint valami szürreális tündérmese. A belső terekért Rossella Jardin, a Moschino kreatív igazgatója felelt. A szobák mindegyike más és más, bár a márka kedvenc szívecske motívuma több helyen visszatér. Az étterem természetesen itt is Michelin-csillagos; mindennek el is kérik az árát, a hotelben egyetlen éjszaka 401 dollártól, azaz 83 ezer forinttól kezdődik.

 

Bulgari Hotels, Bali

 

A szállodát nemes egyszerűséggel a legexkluzívabb szállodának hívják a Földön. Igazi földi paradicsom a Hotel Bulgari Balin. Az 59 villából álló komplexumot egy 150 méteres szikla tetejére építettek, így nagyszerű kilátás nyílik az odalent, két és fél kilométerre, az Indiai-óceán partján fekvő fehér homokos strandtól. A márka tulajdonosa, tapasztalat híján, a Marriott Internationallel közösen nyitotta meg a hotelt, melyben a divatmárka designja is természetesen jelen van. Az egyes szobákban keveredik a modern olasz design az ősi balinéz elemekkel. 

 

Póta Szilvia Póta Szilvia cikke 2014. március
címkék:
Divat | Utazás | Üzlet
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyre szóló ajándékkal.