"Megvan benne az egészséges önbizalom, ami szerinte az élethez szükséges. Ami ahhoz kell, hogy az embernek legyen kiállása. Harmincévesen a PublishDrive Kft. alapítója és ügyvezetője;..."
lorem iposum dolor
Praesent suscipit aliquam urna. Praesent et velit lorem.
Fusce id ligula odio. Aenean feugiat ante ut sapien fermentum mollis.
Megvan benne az egészséges önbizalom, ami szerinte az élethez szükséges. Ami ahhoz kell, hogy az embernek legyen kiállása. Harmincévesen a PublishDrive Kft. alapítója és ügyvezetője; csaknem ezer nemzetközi kiadóval és szerzővel állnak kapcsolatban.
A Balaton-parti, két tannyelvű gimnáziumban fölmerült, hogy lehetne belőle mérnök, de végül a közgazdaság irányába mozdult el Jentetics Kinga. Rögtön fölvették a Corvinusra, marketing-közgazdász szakon végzett. Mivel korábban hegedült, az egyetemi időkben még a zeneipar érdekelte: arról írta a szakdolgozatát is, miképpen befolyásolja az országokról alkotott képet a klasszikus zene. Viszont olvasni is rengeteget olvasott, sőt próbálkozott versekkel, novellákkal… Két szerelme volt: a zene és az irodalom. Miután diplomamunkáját leadta, azonmód vállalkozásba fogott. „Az angol nyelvű szakdolgozatomat akartam kiadni e- könyv formátumban, és akkor ütköztem olyan problémákba, amelyekre jobb megoldást akartam találni. Sokkal könnyebben kezelhetőt, átláthatóbbat és intelligensebbet! És legyenek mögötte olyan technikai megoldások, amelyekkel sokkal informatívabban és sokkal okosabban lehet e-könyveket kiadni.”
Vágna az agya? Új problémákkal szeret szembesülni, szeret megoldásokat is találni rájuk. Hiszen a gimiben is azért kapott ötöst, ha egy feladatot gyorsabban, kevesebb lépésben oldott meg! „Ezt egyszerűen imádtam… Nyilván meg lehet oldani egy problémát ezerféleképpen, de a legjobb megoldásra kell törekedni, ami ráadásul más, mint a többieké.” Ilyennek véli a vállalkozását is. Olyan problémával foglalkoznak, amellyel más is szembesült már, nagy valószínűséggel többen próbálták is megoldani… „Csak az nem mindegy, mi jön ki a végén a csőből” – mondja. Nála jó jöhet ki, mert Kingát 2016-ban a 100 Female Founder közé választották.
Maga a PublishDrive webes alkalmazás. Aki belép, föltöltheti az e-könyvét, és attól fogva követheti az egész értékesítési folyamatot. „Látod, és tudod, mikor és hol jelent meg a könyved, milyen linken éred el, látod, hogy pontosan milyen eladásaid vannak, milyen csatornán, melyik áruházban. És a végén azt is látod, havi szinten mennyit keresel.”
Most azon dolgoznak, hogy ha kikerültek a könyvek, minél többen lássák, találják meg, és persze vásárolják is meg őket. Azt gondolják, a szerzőknek minél professzionálisabb eszközöket kell a kezükbe adni. „Egy szerző ma könnyebben kopog be egy kiadóhoz, ha előbb saját maga adja ki a művét, és éri el azokat a célcsoportokat, amelyeknek bemutatná.”
Egy mai fiatalnak szerinte rengeteg információ van a birtokában, hogy mit kezdjen az életével. „A munkaerőpiac teljesen megváltozik, sokkal inkább elindul a »digitális nomád« életmód. A mai fiataloknak a mostaniakhoz képest teljesen más munkakörökre kell majd magukat specializálniuk, teljesen más képességekkel kell rendelkezniük, mint amilyeneket nekünk tanítottak némely iskolákban.”
Mondja egy öreg harmincéves.
Küllői Péter "Kinga cége, a PublishDrive az egész világot tekinti potenciális piacának, és Kinga gondolkodása sem ismer határokat. Fontos számára az adok-kapok egyensúlya is."