ZÓLYOMI ZSOLT
Zólyomi Zsolt a parfümszakértők és parfümőrök – mintegy 1500 fős – „világválogatottjának” egyedüli magyar tagja.
JÖVŐNK
A luxus új értelmezésében a kérkedő magamutogatás már egyáltalán nem divat.
AVAGY: MI A RUHÁD VALÓDI ÁRA?
Ruhát veszünk, ha megjön a fizetés, ha nagy ünnepre, tárgyalásra készülünk, ha váratlanul esti programunk lesz, és természetesen külön ruha kell...
DIVAT
A női táska mindig is rejtély volt férfiak számára. Nem véletlenül, hisz jóval többet jelent mint egy egyszerű kiegészítő.
BRAND FESTIVAL
Két izgalmas nap viselkedés-tudományról, márkaélmény-fokozás és fogyasztói bevonásról nemzetközi sztárelőadókkal. Húsz éves a Brand...
A NESPRESSO ÉLETÉRZÉS RUHAKÖLTEMÉNYBEN
Az Elysian által megálmodott kreáció különleges, és bebizonyítja, hogy az újrahasznosítás nemcsak fontos, hanem élvezetes is lehet.(x)
PERSONAL BRANDING
Nyugaton az átlagember is azt tanulja, hogyan alakítsa ki személyes márkáját, de Magyarországon jelentős a lemaradás.
GENERÁCIÓK ÜZLETBEN
Egy pécsi családi vállalkozás, melynek sikertermékeit Ryan Gosling, Madonna, Lady Gaga, Beyonce viselik.
KÜLÖNDÍJASOK
Az oktatás, egészségmegőrzés és fenntarthatóság területén működő vállalkozásokat, ötleteket díjazott a Raiffeisen Bank.
Luisa Spagnoli ikonikus nőként vonult be a történelembe, főleg a divat világába, mégis meglehetősen keveset tudunk róla.
OPERA
A bécsi Staatsoper után a Magyar Állami Operaház stratégiai partnere és elkötelezett támogatója lett a Raiffeisen Bank.
A sport meghatározóbb a divatvilágban, mint valaha. De vajon hogyan jutottak el ezek a kényelmes darabok az öltözőből a kifutóra?
KÁVÉ
A kávéimádók nagyobb figyelmet szentelnek szenvedélyük tárgyának, mint valaha.(x)
A több mint harminc éve alapított logisztikai vállalat ma már közel 800 családnak biztosít megélhetést.
BORÁSZAT
A nők újabb területen hozzák be évezredes hátrányukat: méghozzá a borászatokban!
JÓTÉKONYSÁG
Amerika a vállalkozásaival „csak” létrehozta, de a filantrópiával újrateremtette a gazdasági jólétet.
LÉLEK
Kiváló minőség, első osztályú design, finom kidolgozás. Valóban csak ebből állna a luxusmárkák vonzereje?
Egy magyar vállalkozás, amelynek termékei megváltoztatták a kutyasétáltatási szokásainkat.
HAGYOMÁNY ÉS INNOVÁCIÓ
200 éves hagyomány a pénzügyek területén, 200 millió ügyfél világszerte, több mint 140 országban.(x)
A FÉRFI, AKI TETSZIK NEKÜNK
Kevin Costner
Változatok dohányzóasztalra
Pihenés a kertben
La femme ünnepi címlappal Különleges címlap készült az ötéves La femme ünnepi lapszámához.
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyreszóló ajándékkal.
művészeti vezető
divatszakértő, blogger
újságíró