GENERÁCIÓK ÜZLETBEN
A legendás Ziegler ostya története az ötvenes években kezdődött. A harmadik generációs családi vállalkozás ma már sokkal többről szól.
SZÉPSÉG
Hogyan őrizhetjük meg bőrünk ragyogását és fiatalos kinézetét? A válasz kulcsa az exposome!(x)
GASZTROPSZICHOLÓGIA
Segítő spagetti, vigasztaló tea: amit megeszünk hatással van lelki jóllétünkre.
TREND
Ha minden igaz, hamarosan itt a kánikula: Pepita Vulcano divatblogger az idei fürdőruhatrendről.
BRAND FESTIVAL
Két izgalmas nap viselkedés-tudományról, márkaélmény-fokozás és fogyasztói bevonásról nemzetközi sztárelőadókkal. Húsz éves a Brand...
INTERJÚ
Sándor Szandrával, a Nanushka divatmárka alapítójával beszélgettünk inspirációról, kollekciókról és az állandóan változó piacról.
KÜLSŐ ÉS BELSŐ SZÉPSÉG
Mire jó a szépség, hogy lesz belőle jóság, és miért kell érte szenvedni?
FILM
Az idei, 23. Titanic Filmfesztivál nyitófilmje bravúrosan vezette be az utána következő másfél hét filmkülönlegességeit.
UTAZÁS
Katar maga a kopár sivatagban teremtett csoda, ahol az évszázados hagyományok és az égbenyúló felhőkarcolók harmonikusan megférnek...
FÉRFIIDEÁL
Hogyan lehetséges, hogy amit egy nőben hibának látunk, az egy férfinál már érdekesség?
Van egy hely Katarban, ahol minden titkot ismernek a hosszú és egészséges élethez. Megtaláltuk!
LOVE COMMANDO
Létezik a világnak olyan pontja, ahol a szerelem gyakran szégyen és üldözendő. Az űzött pároknak pedig csak a Szerelemkommandó nyújthat segítséget!...
ÉKSZER
Soha nem volt csak a nőké, és mindig mindenki a magáénak akarta tudni. Miért is?
ÚTKERESÉS AZ ENERGIASZEKTORBAN
Régóta ismert, hogy a jó ötleteknek világformáló erejük lehet.(x)
KIÁLLÍTÁS
A Kiscelli Múzeumban augusztus 21-ig látogatható a “STREET FASHION MÚZEUM - Utcai divat egykor és ma” című interaktív kiállítás.
Hollywood, Los Angeles, álmaink tengerpartja. Ez az, ami Kaliforniáról a legtöbbeknek elsőként eszébe jut.
SPORT
Úgy tűnik lejárt a kondigépek ideje. Az újgenerációs edzésformák hatékonyak és szórakoztatók egyben!
DIVAT
Giorgio Armani, Missoni, Versace. Néhányan azok közül, akik nem csupán a divat, de a luxushotelek világában is letették kézjegyüket.
„A vagyon akkor válik igazi értékké, ha a következő generációkat is gazdagítja.” – vallja a privátbankár
A RUHA TESZI AZ EMBERT
Egymás sarkára hágva nyitnak üzletet Magyarországon a divatmárkák. Az igényes, válogatós magyar még mindig képes Milánóba utazni egy...
Változatok dohányzóasztalra
Pihenés a kertben
Udvaros Dorottya a La femme címlapján Műhelytitok:Udvaros Dorottya Nánási Pál stúdiójában.
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyreszóló ajándékkal.
újságíró